woensdag 12 oktober 2011

BOUWTALENT JEROEN NIJHOFF

Ik ben Jeroen Nijhoff, ben zeventien jaar oud en kom uit Heukelum.
Daar woon ik al mijn hele leven, samen met mijn ouders en mijn twee broers. Ik ben linkshandig en de jongste van een eeneiige tweeling. Mijn broer, de rechtshandige van ons tweeën, is net ietsje ouder. We hebben altijd bij elkaar in de klas gezeten en we voetballen samen in A1 van voetbalvereniging Heukelum. Hij rechtsback, ik linksbuiten. Samen hebben we gekozen voor een opleiding waarbij we onze handen kunnen gebruiken. Na het advies havo/vwo, heb ik, in overleg met mijn ouders, toch besloten om naar het vmbo te gaan. Nu heb ik bewust gekozen voor de combinatie van leren en werken.
Ben in september vorig jaar begonnen met de opleiding bouwplaatsassistent, de introductie zit er nu op. Ik werk nu bij BM van Houwelingen, daar heb ik het goed naar mijn zin. Van mijn leermeester, Henk de Jong, ga ik zeker een hoop leren over het vak. Van mijn voetbaltrainer heb ik veel geleerd over discipline en samenwerken, dat zijn dingen die je in het werk terug ziet komen. Als ik na werken, het trainen van de pupillen en mijn eigen training nog tijd over heb, speel ik graag poolbiljart in het dorpshuis met mijn vrienden. Ik wil zoveel mogelijk diploma’s halen en ervaring opdoen en dan uitvoerder of werkvoorbereider worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten